Stel je vraag

Staat je vraag hieronder?

Je abonnement stop zetten is heel eenvoudig en kan je op ieder gewenst moment doen.

Klik dan in de linkerkolom op ‘Mijn Account’ > dan in het menu op ‘Mijn Abonnementen’ >dan op de knop van je abonnement ‘Bekijk’.

Je ziet dan bij ‘Acties’ de knop > ‘Annuleren’. Als je hierop klikt is je abonnement direct opgezegd.

Bekijk hier een voorbeeld

Een abonnement stelt je in staat om zo lang als je nodig hebt gebruik te maken van het lesmateriaal.

Als je het examen gehaald hebt, zeg je het abonnement direct op in je account. Klik dan in de linkerkolom op > Mijn Account > Abonnementen > (knop) ‘Bekijk’. Je ziet dan bij ‘Acties’ de knop > ‘Annuleren’. Als je hierop klikt is je abonnement direct opgezegd.

Bekijk hier een voorbeeld

Je hebt 30 dagen na betaling toegang tot alle lesmateriaal. Als je daarna langer toegang wilt, hoef je niets te doen, en zal je abonnement automatisch verlengd worden.

Als je een vraag hebt over de inhoud, bijvoorbeeld:

  • Je twijfelt over de juistheid van een antwoord;
  • een bijlage werkt niet;
  • de lesstof bevat een fout.

dan verwijzen we je graag naar het forum van je training. Iedere docent beheerd het forum waar alle cursisten van die training toegang toe hebben. 

Je vind het forum via jouw classroom. Om hier naar toe te gaan klik je in de linker navigatie kolom op: >Classroom en vervolgens op de betreffende training. Klik daarna in het menu onder de afbeelding op ‘Forum’. Je kunt daar een nieuwe vraag stellen of een discussie starten.

Het kan zijn dat je wachtwoord of gebruikersnaam niet goed is ingevuld. Check of je Caps lock aan staat of vraag je wachtwoord opnieuw op en ontvang een email met een nieuwe inlogcode. Mocht dit niet helpen, neem dan contact op met onze helpdesk bv via chat.

Geen nood! we zijn er om te helpen. Neem even via de chatfunctie contact met ons op, dan zorgen we ervoor dat je de juiste training in je classroom hebt.

Bij het gebruik van een training kan je direct na aanmelding al beginnen. De factuur sturen we je automatisch per email toe evenals de email waarin je automatisch aangemaakte wachtwoord word vermeld. (deze kan je uiteraard in je account aanpassen)

Voltooi een betaling voor een training gemakkelijk en snel met iDeal of Creditcard. 

Onze betaalprovider is “Mollie”, en je zult op je bankafschrift een afschrijving zien van “STG MOLLIE PAYMENTS”. Bij de onschrijving van deze betaling zie je ToetsJekennis.nl

Stel je vraag

Vul het formulier in met een vraag waarop je zelf geen antwoord hebt kunnen vinden.