Generic filters
Search in title
Filter by Categories
trainingen
ongecategoriseerd

Contact

Heb je een vraag? Bekijk of deze bij de meest gestelde vragen staat.

contact

Meest gestelde vragen

Algemeen

Nee, wij zijn niet telefonisch bereikbaar. Dit komt omdat inhoudelijke vragen gesteld moeten worden bij de trainer zelf. Dit is trouwens heel eenvoudig want als je in je training klikt op de afbeelding van de trainer dan kom je direct op zijn profiel waar je op ‘stuur bericht’ kunt klikken.

Heb je een vraag van technische aard, of wil je meer informatie als bedrijf, stuur dan een email via het contact formulier met je vraag en telefoonnummer, dan bellen we je terug indien dat noodzakelijk is.

Dat kan zeker! Ga daarvoor naar de bedrijven pagina, en klik op ‘aanmelden’. Bereken vervolgens zelf de kosten door aan te geven om welke training het gaat en hoeveel personen je wilt aanmelden. 

Zodra je aangemeld bent maken wij een bedrijfs groep aan, zodat je zelf kunt inloggen en je medewerkers kunt aanmelden.

Als je een examen wilt starten moet je natuurlijk wel zijn ‘ingelogd’. Zodra je bent ingelogd zie je meteen je dashboard met daarin jouw training(en). Als je klikt op de gewenste trainingen kom je in de trainings-omgeving, waar je deze kunt starten.

Het kan zijn dat je wachtwoord of gebruikersnaam niet goed is ingevuld. Check of je Caps lock aan staat of vraag je wachtwoord opnieuw op en ontvang een email met een nieuwe inlogcode. Mocht dit niet helpen, neem dan contact op met onze helpdesk bv via chat.

(PS: sommige emails belanden in je spambox, check deze dus ook even.)

Geen nood! we zijn er om te helpen. Neem even contact met ons op, dan zorgen we ervoor dat je de juiste training in je account krijgt. De helpdesk is bereikbaar van 09.00 tot 22.00 uur.

Over de inhoud

Jazeker! Alle studenten, docenten en opleiders worden gevraagd om de training zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij het meest recente examen. 

Examens en trainingen worden beheerd door erkende docenten. Wij van ToetsJeKennis beheren het platform waarop zij hun lesmateriaal aanbieden. Als je vragen op opmerkingen hebt over het lesmateriaal, kan je die rechtstreeks aan de trainer voorleggen.

Klik hiervoor op zijn/haar afbeelding of naam in de training. Je kunt dan direct met de docent communiceren.

Over abonnementen

Je abonnement stopzetten is heel gemakkelijk. Als je ingelogd bent klik je rechtsboven in je beeldscherm op jouw naam, en vervolgens > ‘abonnement’. Klik daarna op annuleren. 

Een abonnement is altijd 30 dagen geldig na de dag van betaling. Je ziet dus direct tot wanneer je nog toegang hebt nadat je het abonnement hebt stopgezet.

Een abonnement stelt je in staat om zo lang als je nodig hebt gebruik te maken van het lesmateriaal. Je zit natuurlijk nergens aan vast en je kunt dit 24/7 stopzetten.

Als je het examen gehaald hebt, zeg je het abonnement direct op in je account. Klik dan in de linkerkolom op > Mijn Account > Abonnementen > (knop) ‘Bekijk’. Je ziet dan bij ‘Acties’ de knop > ‘Annuleren’. Als je hierop klikt is je abonnement direct opgezegd.

Bekijk hier een voorbeeld

Een abonnement werkt heel eenvoudig. Een training, samenvatting of oefenexamen koop je via ideal of creditcard. Als je langer dan 30 dagen gebruik wilt maken van je abonnement hoef je niets te doen. Het systeem zal automatisch na 30 dagen opnieuw het abonnement incasseren.

Let wel op dat je deze stopzet zodra je de training niet meer nodig hebt. Om dit te doen volg je de stappen in “Hoe stop ik mijn abonnement” (hierboven)

Niet iedere training, samenvatting of oefenexamen en/of oefenexamens is een abonnement. De trainer bepaald zelf of zijn/haar trainingen in abonnement word aangeboden.

Als de training van je keuze een abonnement is, dan kan je deze uiteraard direct na aankoop annuleren. Op deze manier heb je gegarandeerd nog 30 dagen toegang, maar zal er niet opnieuw een incasso plaatsvinden.

Om te weten of je een abonnement hebt, klik je hier (zorg ervoor dat je bent ingelogd)

Je hebt altijd 30 dagen na betaling toegang tot jouw gekochte studiemateriaal. Als je daarna langer toegang wilt, en jouw training is een abonnement hoef je niets te doen, en zal je abonnement automatisch verlengd worden. Als je training geen abonnement is, dan stopt de toegang na 30 dagen. Als je in dit geval langer gebruik wilt maken van het lesmateriaal kan je het opnieuw aanschaffen.

Je kan al direct na aanmelding beginnen. De factuur sturen we je automatisch per email toe evenals de email waarin je automatisch aangemaakte wachtwoord word vermeld. (deze kan je uiteraard in je account aanpassen zodra je inlogd)

Een betaling voor een training kan gemakkelijk en snel met iDeal of Creditcard. 

Onze betaalprovider is “Mollie”, en je zult op je bankafschrift een afschrijving zien van “STG MOLLIE PAYMENTS”. Bij de omschrijving van deze betaling zie je ToetsJekennis.nl

Antwoord niet gevonden? Stuur een e-mail.